keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Herään eripaikasta kun mistä menen nukkumaan

Olin jo tässä menossa nukkumaan, kun äiti rynnisti yläkertaan:

- HEI NYT MÄ KEKSIN, LÄHETÄÄ HUOMENNA TURKUU !

Hetken päästä kolina kävi:

- HEI NYT MÄ KEKSIN, MENNÄÄ KYLPYLÄÄ!

Kello löi kakstoista, ulko-ovi käy uudelleen:

- JA SIT MENNÄÄ MAARIANHAMINAA LAIVALLA SEURAAVANA PÄIVÄNÄ !

HERRA HAUKI <3 Tälläsen oisin halunnut, mut tää kauppa oli kiinni :c

Laatukuva hotellin kattopeilistä : D

Samu pallomeressä :)
Jollain tapaa parhaimpia tilannekuvia mitä oon tähän mennessä ottanut, mun mielestä ainaski :)

Uusin aina mun pakkelivarastoni ennen koulun alkuu, kun ain kesällä ne kerkee vanhentuu kun en silloin niitä koskaa käytä :) Toi rullattava meikkivoide on sit aaaaaaaivan ihanaa !

Alennuin ostaa Wesciä, mutta oon paitojen tarpeessa ja tää nyt makso vaa 20e :DD Oisin ostanut myös huppareita mut S koko oli niin superiso säkki mun päällä että :c

Tuliaisiks Body Shopin huulirasvoja -
Sitruuna - Saara
Verigreippi - Minulle itselleni :D
Pähkinämikälie - Allegra
Mango - ALLEGRALLE ! :DD Meillä molemmilla on hirvee fetissi mangoihin !
Kookos - Yhelle eräälle plääpläplä ;DD

Uus ripsari, veikkaan että on hyvä koska samaa tuotesarjaa oon käyttäny aikasemmin, tässä on varmaa vaa paksumpi harja?
ANGRY BIRDS MUISTIKORTTI ! :DD Tätä ois saanu myös possuna, mut kyl toi peruslintu o aina paras :D !

Aiiiiivan ihanat Snö of  Swedenin korvikset ! Aivan luksusta saada H&M lissutimanttien tilalle jotain oikeesti laadukasta :)

Kuulin tälläsen mahtavan juorun siitä miten truenolis mä oon ku en taivuta ripsiäni, :D Noh, nyt asiaan tulee muutos ;D

Uus Marimekon laukku, tarjouksessa vaa 69e :) Toi ruskee on ollu mulla jo nii monta vuotta, ja kestäny nii hyvi nii piti nyt saada uus tällänen :)
Ja jotain sitä rataa, tässä vähä ostoksia mitä tein, ei kauheen kiinnostava postaus mutta tänään teen viellä paremman :DD 

4 kommenttia:

  1. Ohops, hyvä huomio :D! Piti kirjoittaa että ostin 8 gigasen muistikortin ja sitten ton muistitikun hups :D

    VastaaPoista
  2. Sä oot sanonu et sä et käytä eläintestattuja meikkejä , mut käytät :O

    VastaaPoista
  3. No en kyllä tasan käytä - meikkivoide ja ripsari on Loreal Parisia : http://www.lorealparis.fi/usein-kysyttya.aspx ja puuteri Lumenelta, joka ei tosin ole täysin eläinkokeilla testaamaton yritys, KOSKA ryppyjen hoitoon tarkoitetut anti-seerumit testaataan rotilla, mutta mineraalimeikkejä ei.

    VastaaPoista